В Україні запустили державну систему електронних звернень за адресою http://z.gov.ua/ Через систему можна надсилати звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування (лише за наявності електронно-цифрового підпису) та запити на отримання публічної інформації від фізичних і юридичних осіб.
Більше про систему ви можете прочитати тут . Також на сайті передбачений розділ" Питання/ Відповіді"
Підвищення якості та прозорості процесу опрацювання звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації в органах державної влади та органах місцевого самоврядування;
Забезпечення оперативного контролю за розглядом звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації;
Створення єдиного адресного простору органів державної влади та органів місцевого самоврядування на державному загальнодоступному інформаційному веб-ресурсі;
Державна система електронних звернень надає громадянам:
можливість формування, гарантованого надсилання юридично значимих звернень в електронному вигляді а також запитів на отримання публічної інформації до органів державної влади та органів місцевого самоврядування через єдину точку доступу (за принципом «єдиного вікна») через мережу Інтернет, а також контролю за розглядом звернень та запитів на отримання публічної інформації в режимі on - line .
Для користування Системою обов’язковим є доступ до мережі Інтернет та для відправки юридично значимого електронного звернення наявність електронного цифрового підпису.
Система є безкоштовною у використанні та цілодобово загальнодоступною.
Персональні дані користувачів Системи обробляються та зберігаються згідно із Законом України «Про захист персональних даних».
Немає коментарів:
Дописати коментар