середу, 16 жовтня 2013 р.

Акції "Я обираю життя" - 10 років

14-15 жовтня в центральній районній бібліотеці проходила щорічна акція «Я обираю життя» з студентами медичного училища I-III курсів.
 Якою дорогою піти? Світлою дорогою здоров’я, молодості, любові, чи шляхом безнадійності, руйнування здоров’я, життя, теплі відносини з рідними? 
 Куріння, алкоголізм, наркоманія розповзаються по земній кулі та нашій країні, як масляниста пляма. Сьогодні вони – «бич» нашої країни, який загрожує здоров’ю нації. Одне з ліків проти цієї загрозливої хвороби - правда про неї. Ось чому ми кожен рік запрошуємо молодих людей на ці зустрічі.

Акція «Я обираю життя» проводиться методичними центрами ЦБС спільно з іншими структурами вже на протязі 10-ти років. Вона стартувала у 2003 році і за 10-річчя перевернула свідомість не одної молодої людини нашого району. Акція дає можливість молоді зробити вибір на користь здоров’я, сказати «ні» шкідливим звичкам, бути людяним.

В цьому році акція розпочали працівники районної дитячої бібліотеки в селах району з програмою, розрахованою на дітей, тому що, на жаль, за статистикою шкідливі звички з кожним роком "молодшають", і їх вплив на здоров'я треба розпочинати говорити якомога раніше. Про те, як проходив дитячий тур акції, читайте на сторінках блогу дитячої бібліотеки

Традиційно захід розпочинається з інформаційної сторінки про історію розповсюдження тютюнокуріння, алкоголізму та наркотиків про ставлення до них різних народів на різних континентах в різні епохи, яку проводять працівники центральної районної бібліотеки: Попова О.В., Лук’янчук Л.Е. 
Не став виключенням і цьогорічний захід. Виступ ведучих доповнився захоплюючими відео сюжетами: «Алкоголь – враг будущего», «Береги себя», «Наркотикам – нет!». та тематичними мультфільмами, які підібрала та продемонструвала студентам методист по роботі з дітьми Зінченко О. М. 
В рамках зустрічі студентам була запропонована і міні-акція «Отдай сигарету, получи конфету». Виявилось, що в залі не було залежних від тютюнокуріння і це природно, бо учасниками акції були студенти медичного училища, які прийшли в професію за покликанням, щоб зберігати здоров'я своє та інших. 
Велику увагу привернула книжкова виставка–застереження «Зупинись: небезпечно!», яку презентувала бібліотекар районного абонементу Поросятковська Л.Д. 
Кожен з бажаючих міг ознайомитися і з цікавими буклетами: «Правда про алкоголь», «Не потрап у пастку куріння», «Чтобы не было беды» тощо. Наприкінці заходу студенти додатково отримали інформаційні буклети і флаєри, які популяризують здоровий спосіб життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар