пʼятниця, 7 квітня 2023 р.

Діємо для здоров'я!





7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.


Бібліотеки — це потужні центри, де через книги та інформаційні матеріали люди можуть більше дізнатися, як запобігати виникненню неінфекційних захворювань та змінювати свій спосіб життя.

Бібліотеки нашої громади намагаються довести, що крім ліків існує дієвий спосіб профілактики захворювань - бібліотерапія. 




Центральна бібліотека в одному з перших своїх випусків "Бібліотечного меридіану" довела багато цікавих фактів про те, що охорона здоров’я через бібліотеки та літературу ефективна і цікава.


А любов до книги і читання починається з дитячих років, тому дуже важливо долучити якомога більше дітей до цього процесу.

В центральній дитячій бібліотеці відбулась розмова з читачем на тему: «Чи бути здоровим - вирішуєш ти!». А вікторина дозволила дізнатися наскільки читачі готові бути здоровими.




Читачів бібліотеки села Новоселівка зустрічає книжкова виставка-порада "Здоров’я – головне багатство», на якій представлені книги, що висвітлюють тему культури здоров'я, розглядаються основи здоров'я та його складові.


Відвідувачі бібліотеки мали нагоду поспілкуватися та одержати корисні поради під час
інформаційного міксу "Будьте здоровими, сильними, дужими". Завідувачка бібліотекою Олена Швець розповіла дітям про основи здоров'я: як правильно харчуватися, доглядати за собою, трудитися і відпочивати, а головне - зберігати здоров'я.



В бібліотеці села Соболівка пройшла година спілкування «Ми обираємо здоров‘я». Бібліотекар Яна Вербіцька розповіла маленьким читачам, як важливо берегти здоров‘я з дитинства, а потім запропонувала літературну гру з прислів’ями про здоров‘я.



В 2022 році благодійним фондом "Бібліотечна країна" був виданий довідник "Діємо для здоров'я", який буде цікавим як для бібліотечних фахівців, так і для наших користувачів.


Бібліотекарі, проводячи заходи, наголошують - щоб бути здоровим потрібні не лише знання з тематичних книжок про захворювання, їх профілактику чи лікування, а і гарна література, яка покращує стан та настрій взагалі — поезія або інші, художні твори.


Немає коментарів:

Дописати коментар