четвер, 21 серпня 2014 р.

Хай святиться ім'я твоє вічно, Україно - колиска моя!

 до Дня Незалежності України

21 серпня, напередодні Дня Незалежності України",  Мало-Фонтанська сільська бібліотека зустріла своїх читачів у святково прикрашеному залі. Гостинна хазяйка  бібліотечного закладу презентувала гостям  нову книжкову виставку "Моя Україна воскресла - ясна, незалежна,  жива!" Відвідувачі залюбки  послухали про  нову літературу  та добірку газетно-журнальних статей, представлених  на виставці.

Емоційно продекламувала  Ірина Павлівна вірш Тараса Шевченко "І мертвим , і живим, і ненародженим землякам моїм..." та запропонувала взяти  всім присутнім активну участь у святі .
Діти підхопили естафету виступу улюбленого бібліотекаря   декламацією віршів про Україну.  А Ярощук  Катерина на підтримку дорослої аудиторії зачитала  свій авторський  вірш "Моя Україна", за що отримала  дружні оплески від односельчан.. 

 Подібні заходи, які відвідують всі вікові категорії читачів, об'єднують і зближують батьків і дітей, демонструючи єдність у поглядах, любов та повагу до друг друга та країни.
Наприкінці бібліотекар від щирого серця й від усієї душі побажала усім  мирного неба, здоров'я, щастя, сили і наснаги. Щоб майбутнє людей окриляло їх на нові звершення, в ім'я
процвітання України.  Хай святиться ім'я твоє вічно, Україно - колиска моя!

Немає коментарів:

Дописати коментар