пʼятницю, 26 серпня 2016 р.

Мій дім - моя Україна


Шлях зоряний зір мій накреслив,
Зарубую в мозок - слова:

Моя Україна воскресла -
Ясна, незалежна, жива!

 
25 років тому здійснилася мрія багатьох поколінь українців - бути вільними господарями на  своїй прекрасній і чарівній українській землі. До цього дня  йшли багато століть. Мужність, працьовитість і велике бажання наших предків, стати вільними здійснилася 24 серпня 1991 року.

Сьогодні ми є свідками великих перетворень, що відбуваються в нашій країні, і кожен українець дорослий чи дитина вболівають за рідну неньку..
До цієї дати в бібліотеках району пройшли різноманітні заходи серед яких -   патріотична година "Мій дім - моя Україна" в селищі Борщі.

Завідуюча бібліотекою Ганна Трояновська презентувала дітям книжкову виставку "Мій край чудовий - Україна", провела конкурс  малюнків "Я малюю Україну". Діти з великим азартом та завзяттям малювали олівцем на папері. Маленькі художники зуміли передати свої сьогоденні  думки та переживання в малюнках. Вони бажають миру і єдності у нашій державі!


24 серпня в селі Бочманівка відбувся великий захід, присвячений двом важливим датам - Дню Незалежності України та Дню села під назвою "Село моє рідне у тихім розмаї,тобі я пісню веселу співаю". Ведучими свята стали Катерина Католіченко та Яна Лукащук. 


В тематичній концертній програмі взяли участь бібліотечні та клубні працівники та аматори художньої самодіяльності села, серед яких відомі вокальні ансамблі "Домісолька" та "Гармонія", танцювальний колектив "ЛюВіНа" та танцювальний квартет "Вітер кохання", улюбленець місцевої публіки - вокаліст, пародист Віталій Баркар.
 


В бібліотеці села Качурівка до Дня Незалежності України відбулась літературно-музична композиція "Україно моя, я для тебе на світі живу", яка об'єднала читачів усіх вікових категорій: і дітей, і дорослих, які щиро люблять свій дім, своє село, свою країну.


Цікавим та змістовним заходом до Дня Незалежності Україні стала презентація книжкової виставки "Україно моя, ти одна, як життя" в бібліотеці села Малий Фонтан. Завідуюча бібліотекою Ірина Дмитрієва розповіла історію нашої країни, детально зупинившись на відомих історичних постатях, які в своїй діяльності суттєво вплинули на розвиток нашої країни, відстоюючи принципи нашої свободи та незалежності.  


Присутні мали можливість долучитись і до світу мелодійної української пісні у виконанні постійних читачів бібліотеки. Хвилюючим моментом презентації став вірш нашої землячки, поетеси Людмили Шиманської "Україно моя незалежна", який прозвучав у виконанні Насті Дмитрієвої. 






Всі бібліотекарі нашої ЦБС взяли активну участь у виїзному районному святі "Тобі, рідна Україно, присвячуємо". Спільно з клубними працівниками бібліотекарі презентували виставки-експозиції, присвячені рідним селам, багатим на свої автентичні звичаї, обряди, національну кухню та традиції.
І хоч, на жаль ми переживаємо нелегкі часи для нашої держави, ми віримо в її доленосне майбутнє, вболіваємо за неї, молимося за неї!

Немає коментарів:

Дописати коментар